Το απόλυτο βεστιάριο
Οι Τεντ και Ρουθ μεταμορφώνουν έναν γαλλικό πολυέλαιο. Ο Μάρτιν δουλεύει στον βικτωριανό πυροσβεστικό κουβά του Ντρου.