Ενθύμια ενός Spitfire
Ο Στιβ αναλαμβάνει ένα τραπέζι χαρτοπαιξίας από ροδόξυλο. Ο Πολ προσπαθεί να επισκευάσει ένα ρολόι πιλοτηρίου της Βρετανικής Πολεμικής Αεροπορίας.