Το Κεφάλι του Παγωνιού
Η Τζούλια επισκευάζει ένα σπασμένο παγώνι για τη Νατάσα. Ο Μάρτιν αναλαμβάνει να σώσει ένα ταλαιπωρημένο μπαούλο άμαξας.