Σύμβολο του ντιζάιν
Μια ασυνήθιστη σιδηροκατασκευή αποδεικνύεται μεγάλη πρόκληση για τον Νεβ. Ο Ρόμπιν μετατρέπει έναν παλιό πάγκο κοπής σε πάγκο σύγχρονης κουζίνας.