Τα Μεγάλα του Ρίτσαρντ Χάμοντ
Ο Ρίτσαρντ Χάμοντ ανακαλύπτει τα μυστικά των πιο τεράστιων θαυμάτων που έχει φτιάξει ο άνθρωπος.