Ο Ρίτσαρντ τολμά να φτάσει 2 χλμ κάτω από τις Άλπεις, στη μακρύτερη υπόγεια σιδηροδρομική σύνδεση, τη βασική σήραγγα του Brenner, πάνω σε γιγάντιες μηχανές!