Οι μεγαλύτερες ανθρώπινες κατασκευές
Ο Ρίτσαρντ εξετάζει τα κοινά στοιχεία των κατασκευαστικών έργων. Ακόμη, αποκαλύπτει πώς τα μεγάλα μεγέθη δημιουργούν ολοένα μεγαλύτερες προκλήσεις.