Πλατφόρμα εξόρυξης πετρελαίου
Ο Ρίτσαρντ πηγαίνει με το ελικόπτερο σε ένα από τα πιο απομονωμένα σημεία στον κόσμο: την πλατφόρμα εξόρυξης πετρελαίου Appomattox στον κόλπο του Μεξικού.