Το ψηλότερο κτίριο στον πλανήτη
Ο Ρίτσαρντ επισκέπτεται το ψηλότερο κτίριο του κόσμου: το Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι. Η αποστολή του περιλαμβάνει το να σκαρφαλώσει στο μεγαλύτερο αλεξικέραυνο του πλανήτη!