Στο Έλεος της Καταιγίδας: Αίμα στο Νερό
Ένα κότερο με προορισμό τη Φλόριντα αναποδογυρίζεται λόγω καταιγίδας, με το πλήρωμά του να πέφτει σε νερά γεμάτα καρχαρίες.