Καρχαρίες Νίντζα: Έρχονται οι Μεταλλαγμένοι
Επιστήμονες ανακαλύπτουν τρεις καρχαρίες που έχουν αναπτύξει μοναδικές και θανάσιμες δεξιότητες που θυμίζουν νίντζα.