Σούπερ γήπεδο
Ο Ρίτσαρντ εξερευνά το αχανές γήπεδο ποδοσφαίρου της Τότεναμ στο Λονδίνο. Εξετάζει τον χλοοτάπητα που μπορεί να τυλιχτεί και να αποσπαστεί, και κάνει μια βόλτα στη στέγη του!