Shark Attack Files
Επιζώντες και φίλοι και συγγενείς θυμάτων που δεν επιβίωσαν εξιστορούν τις επιθέσεις που δέχτηκαν από καρχαρίες και το πού έλαβαν χώρα αυτές.