Τερατώδης Μάκο
Θαλάσσιοι βιολόγοι αναλαμβάνουν να χρονομετρήσουν τη μέγιστη ταχύτητα του πιο γρήγορου καρχαρία στη θάλασσα.
Οι μάκο είναι το ταχύτερο είδος καρχαρία στον κόσμο. Οι επιστήμονες οργανώνουν μια αποστολή για να εξετάσουν τους σχετικά άγνωστους μεγάλους μάκο στον Κόλπο του Μεξικού.