Φωτιά στο κύτος, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια νέα θεωρία για τη βύθιση του Τιτανικού, την μεγάλη ευκαιρία μιας στάρλετ, και άλλα.