Το εμβληματικό τραμ και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει το μουλάρι που τερμάτισε πρώτο στη Μεγάλη Αμερικανική Ιπποδρομία, έναν παράτολμο αεροπορικό ελιγμό και ένα εμβληματικό τραμ που άλλαξε μια χώρα.