Η εξαφάνιση του ντόντο και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα νόμιμα στοιχειωμένο σπίτι, ένα εξαφανισμένο πουλί και μια μυστηριώδη έκρηξη.