Ήρωας πιλότος και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια διαστημική αποστολή που πήγε στραβά, έναν δολοφονικό σκύλο και τις ηρωικές προσπάθειες ενός πιλότου.