Το σπαθί της Σκωτίας και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει την κλοπή ενός εμβληματικού σπαθιού, μια στρατιωτική αποστολή και μια κολυμβήτρια που έσπασε το κατεστημένο.