Η φούσκα-θαύμα, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια εντυπωσιακή θαλάσσια διάσωση, μυστηριώδεις σκελετούς και μια τολμηρή απόδραση.