Ο σεφ-οπλοποιός και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει ένα ίνδαλμα της κουζίνας, ένα μουσικό όργανο-φάντασμα και το πιο ψηλό κύμα του κόσμου.