Προεδρικά κατοικίδια και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει ένα παράξενο δώρο, μια κρίση σχετική με τυριά κι έναν κατάσκοπο που βγήκε να ψωνίσει μυστικά.