Ο Φρικτός Τόμι, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά έναν αδίστακτο γκάνγκστερ, ένα μυστηριώδες αεροσκάφος και έναν τολμηρό σχοινοβάτη.