Ο τενίστας του Τιτανικού και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει έναν επιζώντα από τον Τιτανικό, ένα έγκλημα πάθους και μια συνωμοσία για επίθεση στη σελήνη.