Η Μάχη του Πάλμντεϊλ και όχι μόνο
Ο Ντον Ουάιλντμαν παρουσιάζει μια επίθεση επί αμερικανικού εδάφους, έναν παράξενο εξορκισμό και έναν πεζοπορικό γύρο του κόσμου που έσπασε όλα τα ρεκόρ.