Μηχανή FANtasy – Μπράιαν Κινγκ
Ο τελευταίος από τους τέσσερις νικητές μηχανών FANtasy αποκαλύπτεται, καθώς τα παιδιά πηγαίνουν στην Καλιφόρνια.