Έκθεση της Όραντζ Κάουντι Τσόπερς
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς ετοιμάζεται να ταξιδέψει για να κατασκευάσει μια μηχανή πάνω στη σκηνή μπροστά στους θαυμαστές της.