Φόρος Τιμής στο Διαστημικό Λεωφορείο 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς πηγαίνει στο Τέξας για να παρουσιάσει τη μηχανή στη NASA και στους αστροναύτες που επέστρεψαν με το Discovery.