Μηχανή Sunoco 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς συνεχίζει να δουλεύει πάνω στη μηχανή, από την οποία θα επωφεληθεί η κατασκήνωση Βίκτορι Τζάντξιον.