Μηχανή Sunoco 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς συνεργάζεται με τον Κάιλ Πέτι για να φτιάξουν μια μηχανή, από την οποία θα επωφεληθεί η κατασκήνωση Βίκτορι Τζάντξιον.