Μηχανή Wendy's 1
Τα παιδιά πηγαίνουν στο Οχάιο, ώστε να εμπνευστούν για την επόμενη μηχανή τους, από την οποία θα επωφεληθεί το Ίδρυμα Ντέιβ Τόμας.