Μηχανή Wendy's 2
Η ομάδα της Όραντζ Κάουντι Τσόπερς συνεχίζει να δουλεύει πάνω στη μηχανή, από την οποία θα επωφεληθεί το Ίδρυμα Ντέιβ Τόμας.