Αφιέρωμα – Η Ιστορία της ΟΚΤ
Οικογενειακές φωτογραφίες και βίντεο δείχνουν τα παιδικά χρόνια του Πρεσβύτερου και το ξεκίνημά του στη Σιδηρουργική Όραντζ Κάουντι.