Μηχανή FANtasy – Τζόσεφ Μακλίντον
Ο τρίτος από τους τέσσερις νικητές μηχανών FANtasy αποκαλύπτεται, καθώς τα παιδιά πηγαίνουν στην Καλιφόρνια για να κάνουν έκπληξη σε έναν θαυμαστή.