Μηχανή FANtasy - Τζεφ Κλεγκ
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς πηγαίνει στο Φίνξ της Αριζόνα για να κάνει έκπληξη στον νικητή με την πρώτη από τις τέσσερις μηχανές FANtasy.