Φόρος Τιμής στο Διαστημικό Λεωφορείο 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς πηγαίνει στον διαστημικό σταθμό Τζόνσον στο Χιούστον, ώστε να εμπνευστεί για μια μηχανή με θέμα τη NASA.