Η Μηχανή του Λανς Άρμστρονγκ 1
Η ομάδα θέλει να σχεδιάσει μία τσόπερ φόρο τιμής στον έξι φορές πρωταθλητή του Ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας, Λανς Άρμστρονγκ.