Μηχανή Lincoln Mark LT 2
Ο Μάικι αναλαμβάνει να φτιάξει κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά για τη μηχανή Lincoln, ώστε να μείνουν εντός χρονοδιαγράμματος.