Φόρος Τιμής στον Στρατό 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς φτιάχνει μια μηχανή που θα δημοπρατηθεί για να βοηθηθούν οι οικογένειες πεσόντων και τραυματισμένων στρατιωτών.