Η Μηχανή του Κάρολ Σέλμπι 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς επισκέπτεται τον Κάρολ Σέλμπι για να συζητήσουν τα σχέδια για έναν φόρο τιμής στην αγωνιστική καριέρα του Σέλμπι.