Μηχανή Ντραγκ NAPA 1
Τα παιδιά στην Όραντζ Κάουντι Τσόπερς ετοιμάζονται να κατασκευάσουν μια μηχανή ντραγκ που θα πιάνει τα 225 χλμ/ώρα για το NAPA.