Μηχανή Lincoln Mark LT 1
Η ομάδα της Όραντζ Κάουντι Τσόπερς ταξιδεύει στο εργοστάσιο Ford/Lincoln και κατασκευάζει μια μηχανή προς τιμήν του πρώτου φορτηγού της Lincoln.