Μηχανή Εγώ, το Ρομπότ 1
Ο Γουίλ Σμιθ κάνει μια στάση στο Ροκ Τάβερν για να βοηθήσει τα αγόρια να σχεδιάσουν μια τσόπερ για τη νέα του ταινία.