Μηχανή Yankees Νέας Υόρκης 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς δημιουργεί μια μηχανή που θα δημοπρατηθεί, ώστε να ευεργετηθεί το Ίδρυμα Χόρχε Ποσάντα.