Χριστουγεννιάτικο Έλκηθρο
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς φτιάχνει την ετήσια χριστουγεννιάτικη κατασκευή της και επινοεί ένα ξεχωριστό έλκηθρο αντάξιο του Αϊ Βασίλη.