Η Μηχανή των Μάικι και Βίνι 1
Μάικι και Βίνι μαγειρεύουν μερικές νόστιμες ιδέες όταν τους δίνεται επιτέλους η ευκαιρία να φτιάξουν τη δική τους μηχανή.