Μηχανή Ντραγκ NAPA 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς ολοκληρώνει τη μηχανή NAPA και ο Βίνι την τεστάρει στην πίστα σε έναν κανονικό αγώνα ντραγκ.