Florida Home in a Heartbeat
Sebuah keluarga dari New Jersey perlu berpindah dengan segera untuk peluang pekerjaan di Florida Selatan. Si suami mahu suasana moden yang anggun sementara isteri pula mahukan tarikan Florida yang klasik, jadi mereka minta bantuan Galey Alix.