Sioux Falls Fab
Selepas menemui cinta sejati pada umur yang lanjut, pasangan dari Sioux Falls harapkan Chelsea dan Cole DeBoer bantu mereka cari rumah yang lebih luas. Si suami mahu rumah tradisional satu tingkat, tetapi isterinya mahu rumah dua tingkat yang ultra-moden.