Rico to the Real Estate Rescue in Denver
Seorang ibu yang baru bercerai bersedia mencari rumah di pusat bandar Denver. Dia lebih suka rumah yang ada tarikan lama dan sedia untuk dipindah masuk, jadi minta bantuan Rico Leon untuk memastikan dia tidak terbeli rumah yang merugikan.